دانلود تحقیق مقاله پروژه پایان نامه
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

درباره فروشگاه
برای کسب نتیجه بهتر لطفا مطالب خود را در سایت جستجو کنید، با جستجو کردن به نتایج بهتری خواهید رسید. کلیه ی محصولات این سایت بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین قابل دانلود می باشند، همچنین لینک دانلود فایل نیز بلافاصله همزمان با خرید آنلاین به آدرس ایمیل شما ارسال خواهند شد.
دسته بندی موضوعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و پرورش ابتدایی

دسته بندی : مقالات 1

تعداد صفحات : 37 صفحه

مقدمه

در جوامع کنونی معلم به عنوان یکی از عناصر اصلی نظام آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت کودکان را به عهده دارد، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. امروزه اکثر کشورهای پیشرفته دنیا بیشترین سرمایه‌گذاری را در نظام آموزش و پرورش انجام می‌دهند در این راستا سعی و اهتمام رؤسای نظام آموزش و پرورش کشورهای توسعه یافته در این است که معلمان مجرب، متخصص، لایق و شایسته را بکار گیرند با توجه به اهمیت حرفه معلمی در اکثر کشورهای دنیا بخصوص کشورهای اروپایی و چین و ژاپن معلمان از احترام کافی برخوردارند و عموم مردم این کشورها به معلمان بسیار ارج می‌نهند. هم چنین با توجه به این که در این کشورها معلمان از حقوق و مزایای عالی بهره‌مندند لذا بیشتر نیروهای متخصص تمایل دارند تا در این نهاد به کار اشتغال یابند و همین امر باعث گردیده است که امروزه این کشورها از نظر علمی پیشرفت شایانی داشته باشند.

ژان پیازه می‌گوید: زیباترین طرح اصلاح و بازسازی آموزش و پرورش در صورتی که معلم به تعداد کافی و با کیفیت مطلوب در اختیار نباشد با شکست رو به رو خواهد شد.

در آموزش و پرورش به هیچ تحول علمی یا نوآوری مطلوب نمی‌توان دست یافت مگر این که پیشاپیش در شیوه‌های کاری معلمان به عنوان کارگزاران واقعی، تغییرات مناسب بوجود آید رمز سعادت و بالندگی نظام‌های تعلیم و تربیت را باید در سلامت، رشد و بالندگی معلم جستجو کرد.

امروزه کارگزاران اصلی تعلیم و تربیت معلمان‌اند زیرا آن چه دانش‌آموزان کسب می‌کنند متأثر از خصوصیات کیفیات و شایستگی‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی معلمان است و تعامل مستمر و چهره به چهره معلم با دانش‌آموزان وی را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد که هیچ انسان دیگری از چنین موهبتی برخوردار نیست (صافی، 1378، ص 28).

فهرست مطالب

تعریف آموزش و پرورش

ساختار آموزش و پرورش

تاریخچه آموزش ابتدایی در ایران

اهمیت و ضرورت دوره ابتدایی

مسائل و مشکلات دوره ابتدایی

اهمیت و نقش معلم در دوره ابتدایی

معلم موفق و تأثیر آن بر آموزش و پرورش

و...

منابع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و پرورش ابتدایی
خرید و دانلود | 39,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1396/06/11
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By PnuBlog.CoM